söndag, augusti 26, 2007

100 år från nu.

21:42

och äntligen får jag lyssna på låten med Stenmarck som jag inte hittat någonstans, men som lyckligtvis för mig finns på hans hemsida.

"hur kan nåt så stort förvandlas?
hur kan man tappa lusten att andas?
att andas?

jag blundar - och håller andan lite till
hjärtat stannar - fan, vad ska jag ta mig till?"


och jag ryser längs hela ryggraden. shit vad länge sen det var jag kände att någon sjöng så det kändes rakt in i hjärtat. heja Martin. :)

idag har annars varit bio med Jesper och återigen ett anfall av aggression för att jag glömde bort att det var söndag och därmed går tågen bara en gång i timmen. sucksuck. hann också med att dansa afrikansk dans på Fysiken och vrålkul. :)

imorgon ska jag jobba och och och.. stooor föränding på G. i alla fall för mig. :)

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

jasså? vad kan det vara föör förändring?
kramar