fredag, augusti 03, 2007

05:58

bror kom hem ungefär när jag gick upp vid tretiden och tyckte det var väldigt lustigt att jag skulle gå upp när han skulle gå och lägga sig. Haha. verkligen alltså. :P han försökte till och med konversera med mig, såvitt jag minns, men jag tror inte han lyckades så bra. jag är inte överdrivet pratsjuk klockan tre på en fredagsmorgon.

det regnade när jag gick hemifrån. lyckligtvis bara ett sånt där lite stillsamt duggande, och det höll upp från och till under tidningsutdelandet (givetvis tog jag inte av mig dem, trots uppehåll av regnandet och det faktum att det är sjukt varmt med regnkläder om man knallar gata upp och ner. det hade varit lika smart som att peta en sovande kobra i ögonen med en pinne.) och visst. två gångar på de sista husen hann det med att börja spöregna och bli uppehåll. när jag gick hem spöregnade det. sen blev det uppehåll. precis när jag kommit hem och börjat veckla ihop tidningskärran började det spöregna igen. jävla väder. det som gör mig mest konfunderad är att både GP och DN utlovar en stor sol över Göteborg i dagens väder - jag förstår bara inte hur det ska gå till. det regnar ju fortfarande.

bara en jobbdag kvar. från djupet av mitt hjärta - halleluja.
det droppar vatten från mitt hår ner på min rygg. nu ska jag lägga mig och sova.

Inga kommentarer: