torsdag, juli 12, 2007

mera regn.

14:23

nu har jag vart iväg till Buketorp och tränat och det har regnat hela tiden. fast.. inte så mycket liksom. det jag mest av allt inte ville ha var ett sånt hysteriskt plaskande ösregn, men det har bara strilat ner. i en aldrig sinande ström i och för sig, men inget plakande ösregn. jag är nöjd. :)

jag kikade i fönster på hur jag såg ut när jag har tränat. det är ju tur att jag inte är fåfäng när jag tränar, för jag ser ut som hejkomochhjälpmig. sen är det ju frågan om det är någon som är snygg med svetten rinnande nerför ett knallrött ansikte och håret platt och slickat längs med huvudet. njae alltså känns det som. :P

inte lika ont nu, träningsvärken mer som ett molande i bakgrunden. man sak träna bort träningsvärk. :) nu ska jag iväg till tåget och jobbet.

Inga kommentarer: