lördag, juli 07, 2007

låg.

15:57

inte skrivit på ett par dagar - det har varit mycket med handbollscup och dela tidningar och tidiga kvällar för att orka med. därav bloggtorka.

antal matcher vunna: 2
antal matcher förlorade: 2
antal matcher spelade lika: 1

spelade sista matchen för cupen med start 13.45, mot Heid, och fick ganska mycket storstryk. inte för att jag hade så mycket med det att göra, fick spela typ 3 minuter innan matchen tog slut. just nu är jag mest sur. och arg. och ledsen. och förbannad. riktigt dålig känslococktail med andra ord. jag förtjänade inte att få så lite speltid, jag har inte spelat dåligt under cupen. fanimej. helvete. jag är mest ledsen. efter matchen gick Jesper förbi och sa: "Bra spelat!" och jag bara kände hur gråten stockade sig i halsen. (inte Jespers fel, såklart.) pappa ringde förut och då grät jag i telefonen istället. han ska krama mig sen.

Inga kommentarer: