söndag, juli 08, 2007

I'm gonna live forever, don't you ever forget.

12:53

jag tror jag slog rekord i snabb tidningsutdelning imorse. en och en halv timme, sen var jag på väg hem till min väntade säng. söndagar är bra dagar, bara GP, DN och SVD att dela ut. onsdagar är rena mardrömmer däremot, men hey, det går det med. :)

jag har inte ett dugg inplanerat idag. god damn it, skönt. välbehövlig vilodag, kroppen känns trött efter veckan, vaderna är stelast och sen kommer resten av kroppen på andraplats. men veckan som gått har ändå varit värd varje minut. handboll i en hel vecka. <3! nu ska jag ta en, kanske två dagar att vila upp mig på och sen ska jag köra igång med sommarträningen. pappa har hjälpt mig att lägga upp program, och får jag bara vila lite och en natts ordetlig sömn så vet jag att jag kommer vara helpepp att börja igen. :)

imorgon morgon ska jag till tandläkaren. jag och min Stesolid och mamma. alltså - jag vill verkligen inte. och jag ska inte tänka på det, för då kommer jag flippa.

nu ska jag smita in i duschen, inte av nödvändighet, utan bara för att jag känner för att bli varm och rosa. idag ska jag ha på mig något annat än svettiga matchkläder, för omväxlings skull. ^^

Inga kommentarer: