fredag, juli 27, 2007

hell yeah baby, looking good.

20:32

ni vet sånt där regn som gör att man måste köra med vindrutetorkarna på full hastighet och ändå krypköra i 30 km/h när man kör bil? jag cyklade hem genom sånt från Bunketorp. efter tre meter dröp det vatten om mig och det tjippade i mina skor när jag vkickade på tårna. helt sjukt, jag bor i regnskogen nu för tiden.

det blir Kelly's ikväll, och jag har ägnat mig åt den mycket roande leken "Vad ska jag ha på mig ikväll?". det är möjligt att jag bekräftar de flesta fördomar som finns om tjejer och kläder nu, men det är roligt att prova sig igenom typ fem olika outfits, vela lite, prova lite mer, bestämma sig och sen ha nöjet kvar att välja sminkning, smycken och skor som passar till. jag menar, herregud, fåfänga för sjutton. orka göra det varje dag, men är inte så himla ofta jag går ut nu för tiden, och om jag väl går ut vill jag faktiskt vara riktigt snygg.



och ja. jag är ursnygg. :)
(falsk blygsamhet är tråkigt.)

Inga kommentarer: