onsdag, juli 18, 2007

för framtida bruk.

13:28

jag önskar jag hade vetat om att Lilly Allen fanns när jag blivit dumpad förut. bästa breaking up-musiken ever, massa anspelningar på att killens kuk är för liten, hur dålig han är i sängen och hur glad man är över att han mår dåligt, precis så småsint och elak som man känner sig då. :) (inte alltid rättfärdigat, det medger jag, men hur förlåtande brukar man vara när man nyss blivit dumpad då? :P)

hmm, jag har fått skavsår av min sportBH upptäckte jag igår. hur i hela friden har det gått till egentligen? och inte på ryggen eller i sidorna eller nåt sånt där, nejnej, två stycken röda, ömma steck mitt på bröstkorgen. wtf?

1 kommentar:

Louice sa...

Hm.. lördag. Jag jobbar inte i alla fall och så länge jag inte ska göra något dom jag har glömt bort så kommer jag gärna över och dricker lite kaffe och snacker skit. Eller man kanske ska unna sig en sojalatte på Tintin? :P I vilket fall vill jag gärna ses :) Det var alldeles för länge sedan jag kramade dig ju :/ Sånt mår ingen människa bra av.
Vilken tid har du tid för mig?