söndag, juni 10, 2007

men med lite mera lust, sen du var här.

10:17

godmorgon! jag vaknade faktiskt inatt av att det var jättekallt i mitt rum och jag frös. sen somnade jag om, bara för att vakna igen av samma anledning. efter att legat i fosterställning en stund i fåfängt försök att värma mig gav jag upp, steg upp, stängde fönsret som stod på vid gavel och drog på mig min sov-T-shirt. såfort min kroppsvärme stigit en aning somnade jag igen.

steg upp vid 20 över nio, ätit frukost ute på altanen med mamma och pappa. i skuggan, men ändå fullständigt tillräckligt varmt för att sitta ute och äta. mamma fick mig nästan att sätta gröten i vrångstrupen av skratt när hon läste upp en notis om vad urologiska kirurger i England hade kommit fram till i en undersökning: "85 % av kvinnorna var nöjda med sin partners penis, men bara hälften av de tillfrågade männen är lika tillfreds." (om det är män som är nöjda/missnöjda med sin partnes penis eller om det är män som är nöjda/missnöjda med sin egen penis förtäljer icke notisen.) "De flesta kvinnor föredrar en tjock penis framför en lång men det är framför allt mannens personlighet och utseende som fångar kvinnornas uppmärksamhet." Nehe? Nehe, verkligen? ^^

jag har hunnit med en nära-döden-upplevelse också, när en yttepyttespindel glatt firade sig ner framför mina ögon och började klättra omkring. lätt hysteriskt började jag rabbla "Tabortdentabortdentabortden!" och mamma ser inte lika bra som förut, så hon såg den inte på en gång. Jag satt där och kände paniken sprida sig i kroppen innan hon fick handen om den och så borta. phew.

jag bestämde mig för att jag inte orkade stressa till gymmet, så jag har druckit mitt kaffe i lugn och ro och ska ta 10:53-tåget till stan. det blir bra. när jag vaknade idag och trodde det var måndag, men icke, det är söndag. ska tydligen vara handboll på TV idag också. :)

Inga kommentarer: