torsdag, juni 28, 2007

kom så ruttnar vi ihop.

22:16

jag gjorde värsta chansningen idag och åkte och fikade med en människa jag aldrig träffat, och mailat med väldigt lite med. han kunde lika gärna vara ett galet psykfall, men icke. han var verkade helt normal och kunde till på köpet konsten att föra en vettig konversation. såhär i efterhand kan jag konstatera att det var en bra chansning. :)

jag åkte inlines med mamma när jag kom hem vid halv fyra-tiden. halvvägs genom våran åkrunda stoppar vi och jag snörar mammas skor lite hårdare och vips! åker hon mycket bättre. jasså, det är svårare att åka med för löst knutna inlines? vem hade kunnat ana det? :P annars har jag även tränat med bror idag, för första gången på hundra år känns det som. på slutet var både han och jag helt döda och trötta och låg på mage i strech-hörnan efter att vi kört ryggövningar och skrattade som om vi vore sinnesslöa. en mycket bra episod av kvällen. :) ska även springa med honom på lördag och gymma igen på tisdag. roooligt! :D

filmkväll imorgon, och jag hoppas och tror att det kommer bli bra. jag har tänkt att baka något, och på dagen ska jag åka inlines till farmor&farfar. Bus sa att det tog lite drygt en halvtimme till Mölndal, så räkna med en-två timmar. det kommer gå bra och vara jättekul. me <3 inlines. det är något av det mest underbara sätt jag upptäckt att ta sig fram. lika fort som att cykla och lika lite (och mycket) ansträngande, och så känslan av att springa. lovely. :)

Inga kommentarer: