onsdag, juni 27, 2007

english summerrain, seems to last for ages.

23:07

nu är idag slut också. jag glömde bort min körlektion imorse och sov som en liten gris när de ringde och undrade vart jag var någonstans. hoppsan. jag orkade inte ens blir förbannad på mig själv utan bara vände på mig och somnade om.

jag har åkt inlines till affären och hämtat ett bokpaket till mamma. vid klockan två kom Bus och vi begav oss iväg på en inlinestur mot Kållered. en bit iväg så började det stillsamt sommar-regna på oss, och efter 5 minuter var det inte så stillsamt längre, utan mer ett ihärdigt ösregn. inte för att det gjorde oss så mycket, vi gillar regn. :) vi blev i vilket fall genomblöta, och väl hemma igen och när jag hade kramat Bus hejdå så ställde jag mig i duschen och tinade upp mig. skööönt. :)

annars har jag skrivit på min going-to-be-kostinfo för idrottare. jag har tränat brottningsträning med handbollen och åkt inlines från Hede. jag är varm och nyduschad och mina händer är knastertorra, jag ska smörja in dem innan jag går och lägger mig. natti.

Inga kommentarer: