måndag, juni 04, 2007

comforting sounds.

11:35

Jag har vaknat-somnat-vaknat-somnat-vaknat av att telefonen ringde. det var körskolan som vänligt ringde för att meddela mig att jag har tre körlektioner kvar. om jag inte hade varit så sömndrucken så hade jag beställt tider på en gång, men just då var jag mest glad att jag kom ihåg vad jag hette och svarade så också. sen gick jag ner och åt frukost. det är inte en själ hemma i huset, allt är tyst och lungt utom jag som har på musik. idag har jag liksom en enorm rymd av fritid fram till klockan halv sju då det är handbollsträning (om mina behinnor fuckar sig idag ska jag ge dem en utskällning sen.) jag har i alla fall skaffat mig något att göra - jag ska använda tiden till att ta bilderna till boken jag håller på med. min lillebror ställde upp som modell för en bild igår och fy satan, vad snygg den blev. man skapar sig för det mesta en bild inuti huvudet på hur man egentligen vill ha den bilden man ska ta, och den blev exakt likadan som den jag tog igår. waw. min lillebror är duktig. :) (hans kommentar blev i och för sig: "Vad stort huvud jag har!" men det skiter jag i. :P)

jag loggade in på QX idag för första gången på ett bra tag, om ser att jag har fått ett nytt meddelande. Klickar upp det och möts av texten: "Dig skulle man ha som älskarinna.:)" från en 41-årig (nu vill jag skriva gubbe, men min pappa är 46 och vad vore då han?) man och WFT? himmel. jag skulle nog kunna bli smickrad, men.. alltså.. han skulle kunna vara min pappa. ryyysningar.

nu ska jag ta kort. :)

Inga kommentarer: