måndag, maj 28, 2007

why don't you like me, why don't you like me, why don't you walk out the door?

17:23

plugget hos Mikkis gick ganska bra. vi pluggade ganska engagerat fram till lunch, sen kom Anisa och vi gick igenom tentan och sen tog plugglusten slut och vi pratade om andra saker istället. en stund innan vi gick fick vi för oss att ta fram de fem egenskaperna som vi tyckte var mest framträdande hos varandra. tre stycken åt gången hjälptes åt och den som blev pratad om fick sitta tyst och lyssna. :) det var faktiskt roligt. nu vet jag att jag uppfattas som självdisciplinerad, passionerad, känslosam, snäll och försiktigt av dem. det kan jag leva med. väldigt mycket faktiskt, jag är jätteglad att jag uppfattas så. ihi. :)

min mage bråkar med mig. jag håller precis på att dricka en massa vatten, för det är det som brukar hjälpa mest. mamma har lånat hem såna böcker som man har när man läser spanska i skolan och jag är i begrepp att sätta mig och läsa dem precis. och det verkar bli ganska många folk på onsdag och lite folk jag inte träffat och jag tror det kommer bli så bra. och HBT-festival med Louice i helgen och utgång med Jennylove på lördag. tala om vecka att se fram emot. :)

Inga kommentarer: