måndag, maj 28, 2007

det stormar ner ifrån Söders höjder, genom gränderna i Gamla Stan.

23:15

jag sitter uppe i ett tomt hus och lyssnar på musik. jag har grällt färgade rosa-röda naglar and me like a lot. jag kommer äntligenäntligen få träffa Linda på onsdag och jag är så glad och längtar efter henne så mycket. och Julia också, om jag har tur. det hoppas jag på. jag saknar dem nåt sjukt mycket.

handbolssfriidrotten idag var jobbig. vi hoppade en himla massa och på slutet så tog benen inte riktigt emot när jag skulle landa. sista vi gjorde var att springa 10x50 meter och på tredje rushen kände jag att aj, jag tror jag just sträckte mig i låret och sen tänkte jag att så illa kan det väl inte vara?, det är ju snart slut och sprang klart och när jag sprang till spårvagnen när träningen var slut sen länge coh jag hade tagit mig till Mölndal och nsta hem insåg jag att aj. aj. aj! okej, det var värre än jag trodde och haltade efter spårvagnen istället. det läker ändå ihop tills imorgon, bestämmer jag.

ikväll har jag fnissat en hel del, haft ett kort samtal med Gabs som olämpligt nog började må illa mitt i samtalet och så fick vi lägga på. jag fick i alla fall få ur mig det som jag behövde. :) jag vet att jag borde lagt mig för typ en timme sen. jag ska gå och lägga mig nu. :)

jag längtar efter att åka till Stockholm igen.

Inga kommentarer: