måndag, maj 14, 2007

Quiz time. (put you arms around me)

14:25

plötsligt inser jag att jag över två timmar i stan att försöka slösa bort och inte särskilt mycket att göra. MEN, sist min bror hade quiz på sin blogg tyckte han att jag skulle göra det, och jag tyckte inte det, men nu snodde jag det som han nyligen gjort. herregud, ibland har man lite väl tråkigt. jag lyckades kombinera upptäckten av nej-jag-har-inga-pengar-fan! med kaffedrickande förut, vilket resulterade i koffein plus ev. stresshormoner och jag är fortfarande jättehyper. hyyyper. det kommer knappast gå över på ett tag. jag sitter på Pedagogbiblioteket och känner mig onyttig bland alla andra hårt studerande studenter. jag har i och för sig plugg att göra, men det kan jag säkert skjuta upp en stund till. jag vill ha en soffa, cappucino med skum och bra sällskap och bara mysa lite. jag vill väldigt mycket just nu, men inget av mina vill:ningar är något som kommer hända. tråkigt nog.


anyways. quiz!
last person kissed: hmm. jag velar mellan två människor. är det dåligt att inte minnas sånt? äh, de heter samma sak ialla fall.
last good cry: @ Grey's Anatomy i onsdags.
last swear word uttered: "FAN"
last beverage drank: kranvatten.
last food consumed: jag avslutade min lunch med apelsin. :)
last phone call: Jesper.
last tv show watched: tro det eller ej, men Eurosionsschlagerfestivalen.
last shoes worn: mina everyday-gympaskor, märket Asics.
last cd listened to: okänd skiva med Thin Lizzy - Whiskey in the Jar på i lördags.
last item bought: svett-t-shirt. :D
last disappointment: jag kan inte gå på raggan på onsdag för då har jag handbollsträning. fuuu! :(
last soda drank: herregud. jag vet inte. sockerdricka kanske, typ 5 veckor sen? jag dricker inte sånt skräp.
last thing written: .
last key used: nyckeln till hänglåset på gymmet.
last word spoken: "fint." (avslutade meningen "Ha det fint!")
last sleep: vilket "sleep" menas? jag sov till 12 minuter över 7 imorse. :P
last sexual fantasy: och det lämnas ut offentligt? yeah right. ^^
last weird encounter: såg en klasskompis från mellanstadiet på tåget förra veckan. det kändes underligt.
last ice cream eaten: vaniljglass med varma hallon.
last time amused: jag fnissade hysteriskt under föreläsningen åt att potatisfibrer säljs under namnet "Pofiber" i affären.
last time in love: påminn mig inte, jag tycker inte om omöjligheter.
last time hugged: pappa imorse.
last lipstick used: Manus läppstift, när hon sminkade mig när Anna fyllde år.
last shirt worn: shirt? skjorta? min brors vita skjorta i måndags.
last time dancing: jag dansar hela tiden. imorse i köket. ^^

Have you ever
01. fallen for your best friend?: naah.
02. made out with JUST a friend?: ehh. ja.
03. been rejected?: ganska många gånger.
04. been in love?: väldigt många gånger.
05. been in lust?: alldeles för ofta.
06. used someone?: den här vill jag inte svara ja på. ja.
07. been used?: ja.
10. been kissed?: oh ja.
11. done something you regret?: åhherregudja.

Last Person You...
12. you touched? Anna.
13. you talked to? Anna.
17. you yelled at? Liten bror.

ARE YOU
- Understanding: varierar från tillfälle till tillfälle, men oftast så.
- Open-minded: hoppas det?
- Arrogant: det känns arrogant att svara "nej" på den frågan. :P
- Insecure: det varierar á la berg-och-dalbana.
- Interesting: you tell me.
- Hungry: nej, men sugen på kaffe. :)
- Friendly: ja.
- Smart: jag har mina ljusa stunder. ^^
- Moody: indeed.
Childish: oh ja ^^
- Independent: oftast. ibland är jag fem år igen.
- Hard working: inte just nu.
- Organized: gällande vissa saker, typ mat, så absolut. gällande andra saker, nej.
- Healthy: frisk som en nötkärna. :D
- Emotionally Stable: att påstå det hade varit att överskatta mig.
- Shy: det kommer och går.
- Difficult: va?
- Attractive: varför ska det vara så svårt att bara skriva "ja" på den här frågan utan att känna att jag överskattar mig själv? ja ffs.
- Bored Easily: nix.
- Messy: mitt hår?
- Thirsty: alldes för ofta.
- Responsible: för mycket.
- Obsessed: jag väljer mina saker att obsess:a mig på.
- Angry: väldigt sällan.
- Sad: också sällan.
- Happy: oh ja. :D
- Trusting: jag väljer med omsorg.
- Talkative: pratkvarn.
- Legal: Mhmm.
- Unique: wtf?
- Ignored: knappast. ^^
- Reliable: ja?
- Optimistic: varje dag. :)
- Deep thinker: sporadiskt.
- Self-disciplined: breror på vad jag ska disciplinera mig att göra. :P
- Sleepy: efter klockan 10 på kvällen.
- Lonely: nej.

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

å nu snor jag den jag med :P puss