tisdag, maj 08, 2007

oviktigheter.

22:05

jag har haft håret utsläppt mest hela tiden sen i lördags ungefär. jag börjar vänja mig och det är långt och fint och trassligt, verkligen jättemycket hår och det kommer bli mer, för jag har lovat att spara ut det. geez. ^^ imorgon ska jag ha jeanskjol och leggings om vädret tillåter, jag har en kjol som jag inte har haft på evigheter. minns jag inte helt fel så är det för att den succesivt kryper uppför benen, men herregud, orka bry sig om det nu. jag har snöat in på två låtar som jag lyssnat på hela dagen. jag kommer lyssna sönder dem, gha. mina ben har aldrig gjort såhär ont på det här viset som de gör nu. jag kör ju vanligtvis inte intervallträning, för det första för att det är gruvligt tråkigt och.. ja. mest därför. inte för att det har hjälpt mig särskilt mycket nu, för nu har jag bestämt mig och jag springer som fan även om det är tråkigt. alltså har jag ont. men det känns bra, på sätt och vis. jag är sadist, jag vet. :P

Inga kommentarer: