söndag, maj 13, 2007

mark my word, something's gonna change.

19:15

idag. jaaa. idag har lite stillsamt förflutit utan att jag behövt göra så mycket. lovely. jag tänkte springa i Bunketorp, men sen ville inte mamma skjutsa mig och jag orkade verkligen inte cykla dit bort, så jag sprang till Anneberg istället. jag gillar inte att springa på asfalt, men wtf. det gick bara fint, lite stum i vaderna efter ett tag, men ändå. tog tåget hem och åt mat, duschade och åkte emd mor&bröderx2 till Kållered på nåt som visade sig bli värsta shoppingrundan. jag tror jag har ett inflytade som får andra att hitta fina saker att köpa, för stor bror partade loss på Kappahl med två par byxor, ett bälte och två t-shirts. någon som vill ha assistans? jag är jättebra på att bära saker också. :)

själv hittade jag två svett-t-shirts på Intersport (såna som gör att man inte är helt dränkt i svett och fryser efter ett träningspass - me looove.) och sen fick det vara bra. fick mamma att köpa rödbetor och valnötter på Willys innan vi skulle hem också. när vi kom hem lagade vi tacos och sen har jag suttit här. inget vettigt gjort alls idag. perfect. nu ska jag dra med bror ut på en löprunda. han har nya löpardojor som han behöver testa. likadana som de jag köpte nyligen faktiskt. great minds think alike, twins got the same feets. ^^

Inga kommentarer: