onsdag, maj 09, 2007

kom och dansa med mig, du är allt jag vill ha.

22:16

min bror är lite reserverad mot mig för att jag spelar dansbandsmusik. men kom igeeen! det är typ.. mysigt. :) jag blir buggsugen. jag hade så gärna velat lära mig dansa bugg, men först och främst har jag ingen att dansa med. hade jag bara det så hade jag säkert lyckats ruska fram en lucka med tid någonstans. men nu går det åt skogen redan innan. ^^ jag ska gå till Packhuskajen under Gbgkalaset i alla fall, och titta åtminstone.

idag har varit skola och föreläsning om övervikt&fetma bland vuxna och barn. läskigt, indeed. efter skolan tog jag mig till Kållered, träffade min ven i mitt ben och gick på Ikea. sen hem till mig för en kopp té och bara slöprata. underbart.

pappa körde mig till tjejkvällen i Aranäshallen --> på motorcykeln! :D det är lika underbart varje gång, finns knappt ord för den frihetskänslan av att sitta bak på motorcykel och så bara vroooom! jag och MC-kort, jag säger bara det. <3
och tjejkvällen har också toppen, jag känner mig jättepepp och motiverad och woow.

jag är hungrig, men ingen lust att äta nåt, jag ska ändå sova alldeles strax och borsta tänder och sådär. så nää. jag ska äta frukost snart ändå. jag har lagt bönor i blöt över natten och ska koka dem imorgon. imorgon är det ingen skola, men jag ska traggla mig igenom en lååång engelsk vetenskaplig artikel och försöka förstå den. på kvällen är det träning med bror först och sen funk. äntligen, det var två veckor sen sist. :)

jag har massa längtan i magen, undrar vad den kom ifrån? vet inte riktigt om jag ogillar den än, jag har inte bestämt mig än.

1 kommentar:

Louice sa...

Älskade älskade underbara.
Du är min stjärna!
Jag blir så inspirerad av att läsa din blogg och en överväldigande känsla av mys sköljer över mig i skrivande stund ^^
reminder
Jag fyller år den tjugosjunde maj och du är tvungen att infinna dig hos mig då, bara så du vet. Eller ja, den tjugosjätte blir det nog (lördag). Men i vilket fall som helst baby, innan dess kanske vi kunde klämma in en cappucino?

jag saknar dig!
<3 <3 <3