måndag, maj 14, 2007

I've sunk out at sea, crashed my car, gone insane - and it felt so good.

21:40

jag har haft föreläsning om celiaki och allergier och massa nytt att ta in, men åtminstone intressant. det kunde vart värre, det kunde varit kemi/biokemi igen. :P
efter det slösade jag bort ett par timmar i biblioteket innan jag tog en promenad åt Järntorget bortåt och lekte inkrävare. jag tycker verkligen inte om det, jag känner mig.. alltså.. nej. tjatig, minst sagt. >.<

efter det spårvagn till Grönsakstorget och en omvägpromenad till stationen och hem och stressa ihop träningskläder, äta något och iväg till träningen. friidrottsträning med Johan Brink och massa tenik och använda huvudet och mina ben kändes mest tunga och gjorde inte som jag ville. det gick ganska bra ändå, though.

idag har jag, för säkert tredje-fjärde gången i ordningen, lärt mig att man ska inte äta bara müsli, för då sväller grynen i magen och det gör rent ut sagt förbannat ont. ja. alltså - inte äta bara müsli. äta något till, typ mjölk. eller yoghurt. eller fil. eller gräddsås ffs. nånting bara. jag har även fyllt i min femte resegaranti på mindre än två månader. Västtrafik suger verkligen. det är dessutom gnominvasion i vardagsrummet - min lillebror har tagit hit en massa kompisar och de ska ha LAN idag och ikväll och inatt och de kommer vara kvar imorgon bitti när jag ska äta frukost och de är små och många och hjälp. >.< jag tror de förökar sig också. de är sju nu, de var sex när jag kom hem. hjälp igen. >.<

jag längtar till på torsdag, då ska jag ha brunch och trevligt sällskap på dagen och gym med bror och sen funk på kvällen. hoppas det blir torsdag snart.

Inga kommentarer: