fredag, april 13, 2007

tröttsam fredagkväll.

22:29

mitt busskort är antingen borttappat eller snott, förhoppningvis det första och troligitvis det andra. jag är skitsur. jag vill bara understryka detta faktum innan jag lämnar det därhän. jag är för trött för att vara engagerat förbannad.

jag och Bus gick mot Kållered vid sextiden, jag knallade på med mina stavar och hon åkte låångsamt på sina inlines. vi pratade om skola och folk och vad vi hade gjort och nästan vid Kållereds station började vi drömma högt om våran ev. gemensamma lägenhet och vad vi skulle ha på väggarna och i skafferiet och fryser och kylen och badrummet och gardiner och allt. :) oh, sweet dreams! jag blir glad bara jag tänker på det.

hops på tåg i Kållered och iväg till Fysiken - olympisk rörlighet (gud så skönt det var för mina stackars misshandlade träningsvärknade baksida lår), komplexövningarna med skivstång och lite mage&rygg. kändes bra, speciellt latsdragen. nu känns det i ryggen också och inte bara axlarna. :) efter det.. ja. pappa var lyckligtvis i stan så hem kom jag i alla fall. hemma upptäcker jag till min lycka att det finns pasta&köttfärsås och dessutom färska räkor. yay. :)

nu - helt slut. tröttheten dunkar i hela kroppen och jag är rosa av min varmavarma dusch. ska kika lite recept och sen borsta tänder, bums i säng.

Inga kommentarer: