fredag, april 13, 2007

dessa trötta fredagseftermiddagar.

17:33

min ork idag försvann totalt när jag var tvungen att sitta i en lektionssal från klockan 9-->14:15 med stoora fönster så jag verkligen kunde beskåda hur vackert vädret var ute, hur mycket solen lyste och hur blå himmelen var. yes, grattis. när jag äntligen blev utsläppt från föreläsningen hade jag huvudvärk och ingen ork kvar i kroppen. fixade en sak i stan och sen hem, klä av mig och sova en halvtimme i sängen. fortfarande jättetrött med huvudvärk. bleh. nog druckit för lite vatten också.

strax ska Bus och jag mot Kållered, där jag ska hoppa på ett tåg till stan och sen träna gym. bara lite olympier, lite komplexövningar och mage&rygg. planerade köra styrka med bror imorgon om han vill och kan.

usch, ingen lust att sitta hemma ikväll, ingen lust alls. en filt i Slottskogen och en rökig engånggrill, det hade varit nåt det. men folk upptagna. känner inte ett dugg för att umgås med bara mig ikväll. nåja, inte så mycket att göra åt den saken. och imorgon kväll kan det hända grejer. det ser jag fram emot. :)

Inga kommentarer: