söndag, april 01, 2007

Real gangsters - they ain't got to prove it.

22:13

Tyst och lugnt här hemma. Bara mamma och jag. Pappa och bröder har åkt till Stöten och vi kommer efter på torsdag. Blev väckt klockan halv åtta imorse av pappa som beordrade mig att "Packa om du ska ha med dig nåt som vi ska ta med oss upp." Härligt. Med ont i huvudet, sminket fortfarade på (och hyfsat utsmetat. :P), fortfarande full och luktandes alkohol vimsade jag omkring i huset i en halvtimme och lyckades i alla fall få ihop lite skidkläder. Sen gick jag och däckade igen och sov som en sten i två timmar till. Godmorgon. ^^

Mer eller mindre engagerad med pluggandet idag - upptäckt att plugga lite smått bakis inte är det bästa man kan göra. Men det har gått lite framåt i alla fall. vart på promenad med mamma också - vi gick till Anneberg och tog tåget hem. En timme ungefär var vi ute, sen gjorde vi världens godaste rödkålssallad och köttfärsbiffar när vi kom hem. Mums. :) Jag har pratat massa med mamma idag, om mat och sådär. Viktiga saker, det känns bra.

Bus ringde mig - hon är hemma igen. :D Tyvärr med feber, så jag får springa ensam imorgon, men vi ska ta promenad sen och prata. Det blir braa tror jag. Nu ska jag sova. Min lindriga bakfylla mest bestående av huvudvärk har sakta avklingat under dagen och nu mår jag helt okej. Lite trött, men det ska åtgärdas nu. Natti.

Inga kommentarer: