tisdag, april 17, 2007

morgonspröd.

08:05

jag har för en gångs skull klarat av att dricka kaffe på morgonen utan att skålla bort min tunga. kanske har jag lärt mig efter 20 år att varma saker bör svalna innan man försöker äta/dricka dem? eller så var det bara en lyckträff. :)

jag har gott om tid på mig nu. jag ska försöka få det att fortsätta vara så och stänga ner det här i tid för att kunna gå ner i köket och packa det sista i lugn och ro. bror skickade ny musik till mig igår - Dirty Pretty Things. Me like a lot hittills, de har en gung som påminner mig en aning om Mando Diao. Softrock, jag klarar inte riktigt av när det brölar, även om det finns såna låtar som är bra också.

jag ska försöka hitta något att använda till mina händer innan jag ger mig av. huden är så torr att det känns som den ska spricka när jag sträcker på fingrarna. creepy. hur blir det då när handbollsäsongen börjar och vi börjar med klister igen? hå hå ja ja.

pappa ska träna med mig ikväll. wehu, big time.:D

Inga kommentarer: