söndag, april 22, 2007

I would but you must wait 'til it gets dark.

17:18

hmm, tänkte jag imorse när jag gick över bron till tåget, varför står det inga människor på perrongen? och sen slog det mig, som en blixt från klart himmel - för att det är söndag. tågen går bara en gång i timmen på söndagar. fortfarande, efter alla dessa tjugo år. suck. jag lär mig aldrig. :P

när jag väl kommit till Mikkis blev vi klara ganska fort. käkade lunch där och tog mig sen till Fysiken och tränade. det gick rätt bra, lite taskigt fokus ett tag, men det gick bättre sen. glömde bältet hemma, klantig som jag är, så benböjen får vänta tills imorgon. då har jag bror som observant kan skrika åt mig om jag gör fel. :) mina axlar tar stryk varje träning nu, svider som attans, men det är mest skönt. vaddå självplågare? :P

jag lyckades fixa mig själv en joggingrunda och trevligt sällskap vid sextiden ungefär. jag är rastlös och vill ut och röra på mig. uuumgås med folk. inte sitta inne och läsa om vegetabilier och sockertillsatser. men så mycket val har jag inte. eller jo, visst. visst har jag val. men inga val som jag uppskattar slutresultatet på.

skräp, jag orkar inte bli kär i någon nu! ooorkar inte. jag har inte tid med sånt här. just det här lilla stycket är en parantes som gärna får ignoreras, men jag måste skriva det i alla fall, för att få det ur huvudet. jag bryr mig inte så mycket, tyvärr uppenbarligen tillräckligt för att det ska fortsätta, men inte så mycket. det mest bara är, och jag tar så lite notis om det jag kan.

Inga kommentarer: