lördag, mars 03, 2007

Yeah baby. ^^

17:27

Om ungefär en och en halv timme ska Bustrollet komma till mig på förfest, och ev. en Elin också, och jag ser vrååålmycket fram emot det, trots att mina föräldrar hotat att vara med på förfesten - well, det är väl deras problem då. Och så mycket har jag inte emot mina föräldrar att jag inte kan umgås med dem när jag dricker alkohol. Planerar inte att supa mig redlös ändå. (hum, det är Murphyvarning på det där uttalandet.^^) Visst kommer det begränsa antalet samtalsämnen.. men vi har ändå hela kvällen på oss ute. :)

Jag har köpt två par nya skor. En bankomat har ätit upp min kort. Det suger rätt mycket. Mamma lånar mig pengar så länge, tur det. Nu ska jag ägna en hel del tid åt att gå igenom min garderob och bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll. Sen duscha och smink och grejer. Och huuur ska jag ha håret ikväll? Omg omg! :O

Haha.^^

Inga kommentarer: