söndag, mars 04, 2007

Jag borde sova nu.

02:53

Det är vid såna här tillfällen jag borde ha datorn avstängd när jag kommer hem. Jag och Bustroll&Elin förfestade först hemma hos mig (det var bra och roligt och skratt och trevligt.:)) och sen med försenat tåg in och varit på Gamleport. Det var roligt, vi dansade massa. Sen blev det leta och prat och inte så mycket dans och mera prat och lite komplicerat men ändå, precis vad jag väntade mig av den här kvällen. På inga sätt dålig. Jag är litad på, har jag fått veta. Det gör mig glad och varm.

Jag lyckades med att få med mig allting hem, bortsett från nyckel in som jag glömt att ta med ut, så jag ringde i tur&ordning stor bror, lillebror, pappa och mamma. Till slut svarade moster och släppte in mig. Humiliation på hög nivå. Hon skrattade åt mig. Efter att ha länsat kylskåp på överbliven kebabrulle (fyra bett för att vara exakt) och pizzasallad, sitter jag trött och på väg i säng, ska snart sova. Lycka till att komma upp till tio och åka in till Mikkis för att plugga, tror inte det. Jag ska försöka. :) Jag träffade Daniel på väg till tåget och vi babblade oavbrutet hela vägen hem. Trevligt. :)

Inga kommentarer: