söndag, mars 11, 2007

Let's have a ball and a biscuit sugar.

22:05

Min dag har varit lite rörig, eller egentligen inte, men har känts lite rörig. Jag spelade match i Lexby utan ork alls, jag var jättetrött och jag borde ha åkt hem lite tidigare igårkväll och inte varit ute till klockan halv fyra misstänker jag, det skulle ha gjort en hel del. Sen har jag sovit jevligt crappy den här veckan, blir alltid så veckan innan tenta. Imorgon är det dags för ny kurs igen - närningslära 2 - och jag ser fram emot och längtar. Det ska bli roligt, det ska det. :)

Efter matchen följde jag med och kikade på finalen i JSM - inte så mycket för att jag hade något lag att heja på, men stämningen är så underbar och handboll är alltid roligt. Efter det skjuts hemma av Emma och mat som farmor skickat hem till mig och mitt älskade Bus droppade in en stund i närheten av sju och ja. Det är så bra, det är faktiskt obeskrivligt. Hon förstår allt, även det som comes out wrong and sounds fucked up, hon förstår instinktivt och låter mig upprepa mig när det behövs och finns inte ord. Satt nere vid köksbordet och pysslade med tidningar och papper och klister. Vi ska sova i hennes nya 140-säng med två täcken och en massa kuddar torsdag-->fredag och ha en planeringsfrukost på fredag. Det kommer bli så bra. :)

Jag är så otroligt trött. En tant rullade över mitt huvud på matchen idag och det bultar, dunkar smärtsamt vid vänster tinning. Jag ska sova bort det hade jag tänkt. Godnatt. :)

Inga kommentarer: