söndag, mars 11, 2007

And now we are here, only five miles from where, she falls asleep on my shoulder.

12:03

Jag har egentligen jättemycket att skriva om, men jag vet inte riktigt vart eller hur jag skabörja. Igår kväll blev roligt i alla fall, glömde nyckeln IGEN, men väckte bror och han kom och öppnade för mig. Dansade järnet med Anna på Gamleport, spiknykter, men vadfan, sen när behöver jag alkohol för att dansa?^^ Med match idag hade det inte vart en bra idé att supa till. Den har jag reserverat för nästa vecka istället. :D Mikki följde inte med ut, hon sparade sig till nästa vecka hon också. :)

Äh, det kommer inte riktigt något, jag får vänta med skrivandet tills lusten faller på. Idag ska jag i alla fall spela match med ev. Bustroll som publik. Om inte annat så ska jag hem till henne sen. Hoppas hon mår bra, varit krasslig&sjuk i flera dagar nu. Det tycker jag inte om.

Inga kommentarer: