tisdag, mars 27, 2007

Att jag skriver nu är bara en dåålig undanflykt för att slippa göra nåt vettigt.

16:38

Idag. Ja. Idag. Idag är strålade solsken återigen och promenad till Anneberg och tåg tillbaka innan frukost. Skönt när jag får tid för morgonpromenader igen, jag trivs med det. Kunde åka med mamma&morföräldrar in till skolan sen också, så jag slapp sätta mig på ett tåg. Avsläppt precis framför B-huset fick jag syn på Anna, Mikkis&Manu som satt och hade grupparbete, så jag gick fram, pressade näsan mot glasrutan, vindade med ögonen och gjorde en mycket ful grimas. Väldigt moget, ja. ^^

Sen knalla in till flickorna och störa dem lite och dricka kaffe. Vid halv tolv smet jag iväg för att träffa min grupp. Vi kopierade artiklar om Medehavskost och sen satte vi oss ute i solskenet och läste tråkiga, avancerade forskningsundersökningar på engelska. Underbart sätt att använda tiden till. :P Efter genomläsning och lite diskussion delade vi upp saker vi skulle undersöka och sedan skingrades vi lite allt eftersom. Jag åkte hem och åt lunch och sökte sommarjobb. Phew. Jag tycker inte om att ringa människor jag inte känner. Men jag gjorde det ändå. Så jag har mailat och ringt och ska skriva ansökningar någon gång när jag får tid över. Hahaha! Tid över! Åh, det var roligt. ^^

Nu har jag försökt komma igång med grupparbetesuppgift och hemtenta. Det går värdelöst. Nu ska jag ge mig själv en mental spark i rumpan och gå ner till köksbordet och anstänga mig lite. Heja heja.

Inga kommentarer: