torsdag, februari 22, 2007

Tick tack.

23:01

Jag avskyr Göteborg kollektivtrfaik som avstannar så fort som Sveriges väder stämmer med dess position på jorden och får lite snö. Bläää. Så. Nog gnällt.

Min handbollsträning ikväll var helt okej, lyckligtvis utan panikångest den här gången. Bra det. Och funken är lika toppen som vanligt. Jag börjar bli van att se mig själv i en spegel en timme i sträck. Det känns fortfarande lite ovant, men det går nog över. :)

Jag såg ett av mina ex idag på Centralen. Jag tror inte han kände igen mig, för han såg rakt på mig. Eller så ignorerade han mig, det är ju också en möjlighet. Med risk för att låta oerhört föraktfull så har han inte förändrats ett dugg. Han har till och med samma frisyr, och jag har inte sett honom på över tre år. Jag tycker det är lite läskigt.

Inga kommentarer: