lördag, februari 24, 2007

Get your ass together, that would be just fine.

12:25

Imorse vaknade jag vänd åt vänster, vände mig åt höger samtidigt som jag satte mig till hälften upp genom att lyfta upp mig med hjälp av högerarmen, tänkte: "Fan, vad är klockan?! Vad är det för dag idag?" och nästa tanke var ett njutningfyllt: "Lördag..." och jag bara släppte armen och dråsade ner på kudden igen och somnade i princip innan jag landat. Häärligt. :)

Jag har hittills hunnit med att äta frukost, bära ner min tvätt, städa mitt rum och sätta in viktiga bankpapper i min viktiga-papperpärm. Produktivt, ja. När pappa och lillebror kommer hem ska vi åka iväg och gratulera farmor som har fyllde år i torsdags. Efter det ska pappa&bror&jag åka till Fysiken. Bror ska träna och jag ska äntligen få explosivitetsprogrammet så jag blir toksnabb. :) Kvällen ligger öppen, men jag tror det blir hemmakväll och sova tidigt eftersom jag har match imorgon. Längtar tills dess, träningen i torsdags kändes bra.

Inga kommentarer: