måndag, februari 26, 2007

Dancing butterflies.

22:08

Jag har ingen lust att skriva något långt idag. Jag har som vanligt sett "Cityakuten" med mamma, druckit té och ätit apelsin. Jag har kommit alldeles försent till träning med bror, så han var lite förgrymmad på mig. Eller mycket. Usch, det blev dumt. Men han var sååå grymt duktig idag, (och det säger jag faktiskt inte för att fjäska för att jag vet att han kikar på min blogg regelbundet så han inte ska vara kinkig mer över idag, faktiskt inte! :P) hans teknik på utfall&omvända sit-ups har förbättras otroligt mycket under de senaste två passen. Stolt tränare. :) Vi har även infört ny övning - på pappas inrådan - aka. "olympisk rörlighet" och den är bra jobbigare än jag alltid tror. Men jag tycker om den. :) Efter torsdag, dvs. på fredagspasset är det dags att öka på vikterna för både mig&honom (egentligen ska jag redan ha gjort det, men jag väntar en vecka så hamnar vi samtidigt med ökningarna.), så till helgen och nästa vecka kommer troligtvis ingen av oss att kunna gå. ^^

Hastigt tillagad mat ikväll, kändes som fusk. Trååk. Kom hem för sent och mitt fel, jag vet. Nu - snabbdusch och sen säng.

Inga kommentarer: