lördag, januari 20, 2007

Oh May, you wanna get married, or run away?

01:20

Jag lagade mat till mamma och mig idag, andra dagen i rad som jag bjöd henne på lunch. Hon blev glad, och maten blev bra mycket godare än de läskiga bönbiffarna. Imorgon ska jag prova morotsbiffar med potatis, keso och kikärter i. Jag hoppas de smakar bättre, det var inte kul alls att bli snuvad på en kulinarisk upplevelse. Suurt. Om jag anstränger mig kanske jag kan klämma in att göra två nya rätter imorgon. Hittade en kikärtssallad som såg vrålgod ut. Jag håller på att upptäcka vegetariska recept. Halleluja för grönsaker, bönor&linser och det är roligt med omväxling. :)

Louice ska flytta hem till härnere igen, det är bra och jag blir glad. Jag längtar till ikväll. Jag ska baka muffins med min bror och sen åka och köpa tröjor med honom. Och hinna med morgonpromenix. Men nu ska jag sova.

Inga kommentarer: