tisdag, januari 23, 2007

Fysisk utmattning.

21:46

Mina goda föresatser om att gå och lägga mig innan klockan tio håller på att halka på sned. Jag får snabba mig. :)

Jag haaar.. haft träning med handbollen, överlevt lite löpning och intervaller på ett hyfsat sätt och lite hastigt och lustigt tagit mig igenom mitt gymprogram då vi fick access till gymmet halv sju. Inte lika jobbigt som förra gången, tack och lov. Imorgon ligger planeringen att spinna med bror och Anna - det kan nog bli lustigt, spinning är asjobbigt, eller var det sist jag testade. Yeah.

Kan inte vädret bestämma sig för om det ska vara snö eller plusgrader och regn istället? Det här eviga snöandet och sedan blir det halt som satan och jag får stola fram för att inte ramla och bryta alla mina ben. Jag har skräckvisioner när jag går om att jag ska halka och typ knäcka ryggen eller nacken eller nåt. Läskigt.

Jag känner mig inte alltför motiverad att skriva ikväll. Jag satt på tåget hem och var svintrött och kände att - guuud, vad skönt det är att vara fysiskt utmattad igen. Hade värsta endorfinkicken efter träningen och satt bara och fånlog. Det var en bra kväll. :)

Inga kommentarer: