söndag, december 17, 2006

Jag antar att det är lite löjligt, men möjligt.

16:53

Jag känner att jag borde skriva något utförligt, men jag orka inte med. Jag kom en hakvtimme försent till cafépluggandet idag, hyfsat bakis. Mikki och Anna log stoort emot mig när jag kom in (vissa skulle nog sagt flina, vid närmre eftertanke), men de mobbade mig inte så mycket som jag misstänkte att de skulle. Jag tror det beror på att jag efter nån timme låg med huvudet på bordet och såg allmänt utslagen ut. Jag mådde inte så bra, och så lite hosta och en rejäl förkylning på det. Jag mår fortfarande inget vidare, men hoppas på att det är bättre imorgon när jag fått sova lite mer. God, det blir ingen tequlia för mig på ett bra tag nu.

Som en betingad reflex kollade jag min mobil imorse för att kolla hur många puckade sms jag hade fått iväg igår, och jag blev ganska lycklig när jag såg att jag bara hade fått iväg ett.. och det visade sig vara tomt. Däremot låg det kvar sms som jag uppenbarligen försökt skriva och skicka iväg, och de är jag ganska glad att jag inte fick iväg. Dels för att innehållet var "Till många. ja.- Få" och dels för att jag har redan skickat en massa puckade sms till den mottagaren redan. Det räcker nu. :P

För tillfället är min högsta önskan att klockan ska bli sju så jag kan gå och lägga mig snart.

1 kommentar:

Peter Eklund sa...

Fast det var ganska trevligt igårkväll hos Anna, tycker jag ändå. :)

Och du, Johanna du ska adda mig på msn. :)

auriel216@hotmail.com