söndag, december 03, 2006

all the roads we have to walk are winding, maybe you're gonna be the one that saves me.

16:08

Mitt soundtrack just nu är "Trubaduren" med Uggla och "Wonderwall" med Oasis med inslag av "Don't look back in anger" och jag småler för mig själv. Jag är trött utav bara helvete och har stått på en julmarknad och serverat folk korv i typ två timmar. Mina fingrar luktar korv. Jag har tenta imorgon som jag inte vill ha och inte vill plugga till som jag kommer krypa upp i soffan och plugga till så fort jag hittat och fått i mig lite mat och fixat thévatten. Pliktskyldigt pluggand,e hur mycket lär man sig på sånt egentligen? Tillräckligt hoppas jag.

Det sticker i min rygg ibland, det är obehagligt. Jag ska be min käre far kika på den sen när han kommer hem. Hela min familj är inte hemma, med undantag för bror som sitter med sin haxtop i knäet i soffan. Försökt få tag i dem, men icke. Nu ska jag gå och äta. Maat.

Inga kommentarer: