fredag, november 10, 2006

Wonderwall.

18:23

Jag känner mig mjukt varm och glad. Suttit på café med Gabby och Louice i typ 2-3 timmar och pratat. Fast mest skrattat. Och berättat saker. Blivit lite up to date med vad som hänt och inte hänt. Och varit passiv rökare för första gången på lääänge. I've missed that. :)

Jag har ingenting att göra ikväll, så jag kommer sitta hemma, och det kommer sluta så som det brukar - vi (de delar av familjen som för tillfället är hemma) äter, jag sitter kvar en stund i soffan, kollar på TV, sen går jag upp till datorn och sitter där resten av kvällens tills jag tröttnar och går och lägger mig. Spännande kväll. Yey. Väldigt mysigt ibland, men ikväll har jag ingen lust alls för lugn hemmakväll med familjen. Ut och dansa? Själv? Nej. Suck.

Jag kan ju alltid plugga kemi. Personkemi kanske? Nej, organisk kemi med kolväten hit och dit. Suck suck.

Inga kommentarer: