måndag, november 20, 2006

Överkörd av en bulldozer.

22:09

Jag har överlevt min tenta, även om det känns som jag har blivit överkörd av en bulldozer. Och det blev ingen utgång ikväll. Vi satt kvar i skolan 2 timmar efter att vi avslutat tentan innan vi orkade ta oss därifrån, de andra gick och tränade och jag for till ungdomsmottagingen i Kållered (alltså, något av det mest suspekta man får höra under en undersökning är: "Jaha, det här ser ju fint ut." Vad svara man på det? "Tack."? "Jag vet."? :P) och sen hem och sen tillbaka till stan och fikade hemma hos Mickis. Mano köpte choklad, Mickis hade okladdig kladdkaka och kaffe och succesivt försvann den lite panikaktiga känslan i magen efter tentan och ersattes av en lite cosy mysig känsla istället. Och trötthet. Geez, ingen orkade någonting, vi satt utslagna och bara pratade och skrattade. Jag struntade i att träna idag, för jag hade ingen motivation eller ork eller någonting alls. Det känns bra ändå. :) Jag följde Anna över Heden i regnet när hon skulle hem sen - en omväg, men vad gör det när man inte har bråttom?

Det enda som känns någorlunda deprimerande är att det är inte fredag, trots att det känns som det, och imorgon måste jag upp och in till skolan och börja på en ny kurs med min lärare som säkerligen har "Opedagogisk" som mellannamn. Inte suuugen. Men, jag ser fram emot helgen något otroligt. Och nästa helg. Jag har lite att planera och fixa med, och det ska bli ofantligt roligt. Och veckan kommer gå swooosch! precis som den brukar. :)

Inga kommentarer: