onsdag, november 01, 2006

My mind is slow.

08:08

Det är mammas fel att det snöar ute, i fall någon undrar. Igår kväll tittade hon på termometern och sa "Man kan ju inte tro på att de säger att det ska snöa, det är ju tio grader varmt ute." och säkert som amen i kyrkan låg det små vita drivor överallt när jag skulle ut och hämta bröd imorse. Och det är kallt. Sviiinkallt. Jag har långkalsonger på mig - jag avskyr långkalsonger, men inte lika mycket som jag avskyr att frysa.

Min linser krånglar. Suck. Jag slängde dem på ren trots igår när jag hade mixtrat med dem i en kvart, och sen gick jag utan hela dagen. Jag skulle ändå byta idag, och one day more or less, liksom.

Jag träffade Linda igår en jättesnabbis och pratade lite förvirrat förundrat lyckligt innan hon åkte iväg till sin Bumby. Och jag gick hem och kollade på TV med mamma, drack thé och sen sov jag. Och nu är det nu och jag ska iväg till skolan för att ha kemiföreläsning till klockan halv fyra.

Inga kommentarer: