torsdag, november 23, 2006

kvällsanteckningar.

21:14

Tjurig. Inte ens sur på riktigt, utan bara tjurig. Kan man kombinera det? Surig?
Jaja. Torsk mot Stenungsund. Jag brände ett så solklart läge att jag vill slå mig själv. Men, jag ska se det positiva först. Jag fick lägen och pass, det är bra. Jag såg lägena, det var också bra. Jag sprang på kontringarna, det kändes helt okej och min kondition har återvänt. Också bra. Och framförallt - i mitt friläge hoppade jag uppåt och inte framåt. Triumf! Det har jag jobbat med ett bra tag nu, skönt att det börjar sätta sig. Och det negativa då? Jag missar mitt läge, skjuter över för fan. Jag glömmer att snurra när jag får pass och trampar runt istället. Jag flyttar mig fel i kontringen. Jag sprang ivägen för Sara och Camilla. :S
Suck. Take the good with the bad. Nästa match ska jag sätta läget också. :)
(Hmm. Jag tror jag såg en kompis på matchen, men jag är inte säker alls, för det var en väldigt snabb skymt. Det gör att jag känner mig en aning paranoid om jag inbillar mig att jag ser folk jag känner. :P Måste komma ihåg att fråga om det.)

Konstigt nog var jag inte lika surig efter matchen, för det var så himla go stämning i omklädningsrummet och vi klagade på domaren och på de andra spelarna och skrattade och det kändes bra. Lina fick rött kort i matchen, nu ligger vi lika minsann. ;) Jag tycker om mitt lag, det är inte i närheten av Önnered. Jag var inte hur bra det är egentligen, men jag kan inte sluta upp med att jämföra och känna mig lycklig nästan varje gång. :)

Nu ska jag försöka få adrenalinkicken efter matchen att avta och sedan packa ur och sen i min väska. Imorgon ska jag ha skola och efter det bums iväg till Fysiken och träna gym med Bus. Det kommer bli bra, jag kommer inte kunna gå på lördag. Jag längtar efter lördag. :) Imorgon kommer mina CSN-pengar, och jag ska försöka att inte vara slösaktig. Peeengar. :D

Inga kommentarer: