måndag, november 06, 2006

Edit:at i efterhand.

21:59

(Här stod det något annat förut, men det tog jag bort. Raderat. Första gången jag gör så. Jag vet inte varför det känns bättre att skriva inom parantes. Det blir som en viskning.)

Jag har tittat på Cityakuten med mamma, we love that program, yes we do. Mina fötter fryser och min mage kurrar. Jag fick beröm för min mat förut, bror gnällde inte ett dugg över bönorna och var nöjd med sambalkryddningen --> jag tyckte det var alldeles för stark och höll på att förgås. Men gott ändå. :) Det blev inget Juliaträffande ikväll, we'll take that some other night. Jag ska strax lägga mig, läsa lite innan jag kurar ihop mig i sedvanlig sovposition och somnar. Imorgon är det skola, Gabbyträff och träning. Jag längtar efter mitten i den meningen.
Natti.

Inga kommentarer: