lördag, november 18, 2006

Du är en saga för god för att vara sann.

21:32

Jag är vansinnigt sällskapssjuk. Längtar efter Julia, Linda och Gabby i synnerhet. Trött och ont i huvudet, suttit och kollat på TV mer eller mindre engagerat ett tag. Dagens synder har varit kladdkaka med grädde och toscapäron med glass. Mums :) Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu, halv tio på lördagskväll. Geez, jag känner mig väldigt mesig. Det är liksom inte en av de saker som man bör göra när man är 19 år och har en ledig lördag - gå och lägga sig och sova. Yeye. Varför göra saker som förväntas av en, det bli ju bara tråkigt i längden ändå?

Jag längtar efter ett bad. Vi har slängt ut vårat badkar och endast en dusch återstår. Duscha kanske? Varmt och länge? Jag får väl se. Bedtime inom en ganska snar framtid i alla fall.
Godnatt. :)

Inga kommentarer: