onsdag, oktober 04, 2006

You begin to wonder why you came?

19:37

Vad kul att anstränga sig lite i hemmet, sätta på diskmaskin och tvättmaskin och stapla upp smutsig disk bredvid diskhon så att det ska gå lätt att sätta in den och försöka diska (ja, hmm, du vet ju hur det blev med det. Om inte, se föregående post.) och sen få ett "Du, det ser ut som ett bombnedslag här hemma!" såfort jag kom innanför dörren efter jobbet. Tack tack, det värmer.

Jag vill inte bo hemma längre, vill ha något eget och vara ansvarsfull. Men jag vill inte ha studielån och utan det går det inte. Så jag är lite i ett dödläge. Vill inte bo hemma, vill inte ha studieskulder. We'll see how long I can stand it.

Dunk-dunkande huvudvärk. Jag ska försöka mig på att planera min del av redovisningen imorgon (rättning; jag måste planera min del av redovisningen imorgon.) och sen ska jag sova. Tröstlöst trött. Härligt med PMS, verkligen. Känna sig tre meter bred och lika smidig som ett väggfast kylskåp, och så denna trötthet ovanpå det. Jag vill inte vara tjej vid såna här tillfällen.

Inga kommentarer: