måndag, oktober 02, 2006

Yo sé que no he sido un santo, pero lo puedo arreglar, amor.

Nada, realmente. Me gusta para escribir en español, solo. Pero ahora, no escribo mucho en español. No hablo mucho tampoco. Estoy en la biblioteca, tengo tiempo para comer y cosa así. Deseo una taza de café. Con leche, por favor. Soy cansado. No deseo estar aquí. Quiero a estar a mi casa. Y quiero un abrazo. Un abrazo largo. Y palabras suaves. Y, porqué no, un poco cosquilleo en mi vientre. Cuando yo que estoy soñando ya.

"Da le a tu cuerpo alegria Macarena
Que tu cuerpo es pa darle alegria y cosa buena."
Är det någon som vet att den låten faktiskt är ett stående skämt i vissa delar av Spanien?

Jag längtar efter att läsa språk igen. Je le béguin pour toi. Jag har noll och ingen lust alls att vara i skolan idag. Jag träffade Linda på väg till tåget, det var bra. Det hjälpte upp min dag rätt köl ett tag. Hon och jag gick till Blue Mountain och fick gratis latte - den visade sig tyvärr vara väldigt för varm och alldeles för lite mjölk och väldigt benängen till att skvalpa över på både kjol och fingrar. Sen åkte jhag till skolan och virrade runt i fel bygnader och kom en kvart försent för att jag inte visste vart jag skulle vara. Då var alla på plats och stolarna var slut och jag fick sitta på golvet och mina fötter somnade en efter en. Dvs. att när jag lyckats väcka den ena somade den andra, osv.

Nu ska jag ha en föreläsning som jag är osugen på och sen åka hem. Heeem.
Krama mig.

1 kommentar:

Noke sa...

Om du kommer hit får du åtminstone fyra olika kramar :)