söndag, oktober 08, 2006

Sunday night.

21:31

Julia är en pärla. Jag tror hon känner mig bättre än jag känner mig själv. <3

Alldeles nyss har jag plockat ur linser, tvättat av smink och borstat tänderna. Strax ska jag krypa ner i min säng och börja läsa om min lilla rosa bok. Finns det fler människor än jag som läser om nyss utlästa böcker bara för att boken var så bra? Imorgon harjag självstudier och ingetatt självstudera, så jag ska åka in till stan och träna och på kvällen ska jag laga mat. Och följa med lillebror och pappa till Önneredshallen och springa runt spåret där.

Problem - om man vill träffa en trevlig människa, men det innebär att man måste utsättas för folk som man djupt och innerligt avskyr, vad gör jag då? Kommentera svar snarast tack.

Jag känner mig lite mesig som tänker gå och lägga mig nu, men sist jag började sova för lite.. uhh. Ingen bra grej. Jag tror jag är mesig hellre.
Natti.

Inga kommentarer: