söndag, oktober 08, 2006

Sunday - ingen sunny day.

12:13

Jag har sovit väldigt oroligt och drömt en massa och det var en stad som låg halvvägs ner i vatten och ett nöjesfält och två killar som börjat dyka upp lite väl ofta i mina drömmar det senaste (vad sjutton gör ni där? Jag sover, jag har inte tid med er; jag tänker fullt tillräckligt på er i vaket tillstånd. Schas!) och jag skulle vara med i en Shakespearepjäs i skolan och var inte ens färdig med att skriva om mina repliker. Jag vaknade någon gång i mitten av drömmen och hade panik och trodde att det var måndag och att jag hade försovit mig, men sen kom jag på att det var söndag och att jag inte går i skolan då. Sen fick jag panik för att jag trodde att jag missat matchen. Sen kom jag på att den börjar 15:35 och så länge sover jag inte. :P (Nu i efterhand hade det inte spelat någon roll, för jag är inte uttagen och ska inte spela. Suck. :( )

Döm om min förvåning imorse när jag kollade på klockan och insåg att den var 10:38. Jag somnade runt halv eva igår - jag har sovit i 12 timmar. I 12 timmar?! Hallå? Jag kan inte minnas sist jag sov så länge. Jag kan väl bara anta att jag behövde det. :) Idag ska jag, som jag nyss nämde inte alls spela match, utan istället ta mig till Partille och kika på när pappas flickor spelar. Enligt utsago vid matbordet igår så ska Kasman troligen vara grym idag, så jag håller mina tummar. :)

Inga kommentarer: