söndag, oktober 22, 2006

Söndagmorgon.

11:49

Jag är fullständigt yrvaken, nyvaken, sitter med ena foten på den andra för att det är kallt på golvet och jag vill värma mig. Drar fingrarna genom håret och försöker reda ut lite tovor. Det försökte jag igårkväll också - efter att haft håret uppsatt hela kvällen gav jag upp och släppte ut det. Halvlockigt burr. Jaja.

Igår åt jag två mål mat, ej medräknat frukt på dagen och kex på kvällen. Inget bra, men jag hade ingen matlust. Jag har ingen matlust nu heller. Det går väl över. Jag vill nog ut och springa idag, men Bunketorp känns noll lockande. Inte mossen heller. Skatås.. hum, ja varför inte, men då måste jag in till stan och jag har inget busskort. Jag avkyr att planka, får panik när jag ser något som ser ut som en tågkontrollantjacka.

Nu ska jag krama min pappa som varit i Holland. Jag har saknat honom.

Inga kommentarer: