onsdag, oktober 25, 2006

Sjukling.

21:31

Den här dagen har varit en enda stor huvdvärk, hosta och halsont. Jag håller dessutom på att tappa rösten och fasar för vad som händer om det sker innan min demo är avklarad imorgon. Kom igen, jag kan ju inte stå och hålla upp käcka små skyltar med: "Och nu ska jag strimla kycklingen!" Nej, rösten får hålla sig.

Gud, jag har inte ens hunnit oroa mig för tandläkaren imorgon. Jag gissar att jag kommer vara på tok för trött och dessutom drogad imorgon för att orka bry mig då heller - det är bra. Imorgon är sista dagen på den här kursen. Det har varit roligt, trots allt. Sjuukt jobbigt. För jobbigt. Jag längtar efter kemin/biokemin som vi ska läsa nu och lite mer föreläsningsinrutade dagar.

Jag har större delen av den skrivna demon klar, resten tar jag hand om imorgon. Idag har jag gett mig själv ett par nya, fungerande hörlurar och en termomugg. Och nu ska här sovas.

1 kommentar:

Noke sa...

Din förra termomugg står hemma hos mig förresten. Jag har tänkt säga det massa gånger men glömt av det hela tiden ^^