onsdag, oktober 25, 2006

Första delen av veckan klar.

06:39

Jag har ett rivjärn i halsen. En mycket intressant upplevelse, om jag kunde vara hemma och uppleva den. Men icke. Inatt har jag sovit runt 3-4 timmar, jag räknar med kollaps någon gång runt nio-tiden ikväll. Jag förstår inte riktigt hur jag ska lyckas genomleva dagen på så lite sömn, men det har gått förut och borde gå igen. Jag får stjälpa i mig kaffe, helt enkelt.

Ja. Förkyld as hell. Julias jobb har premiär idag och hon är också krasslig (det är hon som smittat mig, den lilla bitchen. :P) så jag håller alla tummar jag har för att det går vägen för henne. Första delen av veckan är i alla fall klar. Bara en riktigt skoldag förutom idag som jag ska måste överleva. Heja mig.

Och nu blir det lite reklam - om du inte har något för dig mellan klockan 12.00.-13.30., så smit förbi C-huset i Pedagogen och titta på våra going to be otroligt tjusiga utställningar om mångkulturell mat. :)

Inga kommentarer: