onsdag, oktober 04, 2006

Outstretched hands.

21:33

Jag har spelat "How to save a life" så många gånger sen i söndags att min familj snart slår mig, tror jag. Jag har en tendens till att om jag hittar en ny låt som jag gillar, så spelar jag den heela tiden. När jag hittat Dispatch - The General så satt jag med den på repeat till mamma kom in och frågade om det inte fanns någon annan jälva låt jag kunde lyssna på.

Har funderat lite över det här med anonymitet och så vidare - det känns som att de som känner mig det minsta väl skulle känna igen mig på bloggadressen och det är väl egentligen bara dem jag bryr mig om. Resten.. ja, det spelar väl roll egentligen. Hmm. Jag vet inte riktigt. Sen har jag inte en susning om folk läser det jag skriver ändå. :)


"Höstlöv dansar nu,
en groende vilja får liv.
Skriv människa, skriv!"


Godnatt. :)

Inga kommentarer: