tisdag, oktober 03, 2006

Och minns du hur musiken börja? Det var långt innan mitt hjärta fick sin form.

22:31

Mål ikväll - i säng och släckt och ihopkurad med alla kuddar i rätt ställning innan klockan elva. Helst kvart i. Just nu snabbnyduschad. Jag orkar aldrig med att stå länge i duschen på kvällarna, då vill jag bara gå och lägga mig. Mina händer är läskigt torra. Allt detta klister. Tur att kvinnligheten inte sitter i välskötta händer, då hade jag varit rätt lost.

Jag var inne på Akademibokhandeln idag och letade efter en intressant bok. Jag hittade tre stycken. En var den jag köpte, och de andra två hette "How to be a sex goddess" och (ungefär, jag minns inte riktigt) "The real handbook for kittens". Tyvärr kostade dem 299 respektive 350 kr, så de tvingade jag mig själv att inte köpa. Kom igen, hur kul hade det inte varit att läsa dem böckerna? :)

Nu blir det godnatt.

Inga kommentarer: